Nurcanben Kızlar ilk defa bu ay başıma geldi bugün 13. Günüm ama regl olamiyorum. Korunuyordum zaten ama her ihtimale karşı yine de test yaptım hamile değilim. Sizce neden olmadım hala hastaneye gitmem gerekiyor mu yoksa bekliyim mi birkaç gün daha ?
talhaninannesiyim Nurcanben benim de başıma üç gün önce böyle bir şey geldi çok korkmuştum hemen test yaptım ama hamile değildim negatif çıktı zaten o günün akşamına doğru adet oldum. Ama sizinki 13 gün olmuş bende bir doktora görünmelisiniz her ihtimale karşı ne olur ne olmaz.
aslhnkrts Nurcanben bende 25 gündür olmuyorum test yaptım negatif çıktı bugün kan verdim sonuç bekliyorum doktor hava değişiminden bile geciblicegini söyledi emziriyosanız o da baskılanmış olabilir sende bi kan ver istersen
Nurcanben talhaninannesiyim sizin kaç gün gecikmişti ve gecikmeden sonra adet olduğunuzda ekstra ağrılı geçti mi ?
talhaninannesiyim Nurcanben 4 gün gecikmişti çok korkmuştum çünkü normalde en fazla iki gün gecikirdi adet olduğum zaman sa ekstra bir ağrı yaşamadım
Nurcanben aslhnkrts emzirmiyorum askim normalde 2 3 gün gecikirdi ama ilk defa bu kadar uzun gecikme yaşıyorum sonucunuz çıkarsa haber verir misiniz ona göre bende bi kan vereyim
aslhnkrts Nurcanben tabiki haber veririm kadın doğumcum stres , havaların değişken oluşu sistemi sarsabilir demişti içimi öyle rahatlatıyorum bakalım 4 de gel dedi
Nurcanben aslhnkrts saat 4 asko eğer istiyorsan umarım hamilesindir istemiyorsan da umarım hayırlısı neyse o odur 🙏🥰
aslhnkrts Nurcanben ay başıma gelenler çok saygıdeğer doktorum beta istemeyi unutmuş 😂 boşuna kan verdim koca tüplerle güler misin ağlar mısın ya 😂
Demettufan @Nurcanben benim de bugün gecikmemin 11.günüydü oldum. Benim 14 gün gecikmişliğim de var , peki ağrınız falan var mı regl olacakmış gibi benim neredeyse 11 gündür ara ara ağrım oldu şükür bugün oldum
Nurcanben Demettufan evet ağrım var ben hamile olmadığımdan eminim zaten de kist olabileceğini düşünüyorum
Demettufan @Nurcanben inşallah yoktur. Uzun süreli adet gecikmesinde kist olma ihtimali mı oluyor peki ?bilmediğim için soruyorum, benim de çoğu zaman gecikiyor çünkü.