Kızlar kızım iki yaşında sezeryanla doğum yaptım şimdi de ikincisini istiyoruz eşimle birlikte buyusunler kızım çok sakin zaten evde varlığı yoklugu belli değil adetim dün bitti acaba adetten kaç gün sonra iliski yaşamak gerekir bunun için belki bilginiz vardır şimdiden teşekkürler ederim