Bebegim 3 aylık daha kucuk oldugu için herhangi bir alerji testi yapılmadı ama doktorumuz süt alerjisi olduğunu soyledi aptamil pepti syneo kullanıyorum. Mamayı eczaneden kendim alıyorum ama rapor çıkarırsam devletin karsılayacagını soylediler. Raporun illa devlet hastanesinde mi çıkması gerekiyor? Direk cocuk alerji bölümüne gitsem rapor yazar mı?