fdn25 aynen ama bana 1 hafta demişlerdi niye geldin demişti bana ama nasıl samcim var ayakta duramıyorum alttan kontrol etmişti acilman ilerlemiş diyor bana 😂 sanki yalancı sanci çekiyorum direk bizi ilçeye başka hastaneye göndermişlerdi ambulansla gece 2 de sancim tuttu 8.30 da doğum yapmıştım, ordaki hemsilere kalsa beni dogurtmicaklardi beni bıraktılar gittiler ben kendim ikina ikina açılmamı bayağı ilerlettim sonunda oğlum doğdu 🥰 o yüzden birisinin söylediğine bakmayın gidin kontrol etsinler hem kafanız rahat olur 🙂 sağlıcakla kucağına alır inşallah, Allahim onu Salihli evlatlardan eylesin inşallah ❤️🤲