Merabalr bizde 3ay 20 günlüğüz. 60 cm 5515 kg dı geçen hafta. Kızım var. Geçen hafta kendi kendine uykuya dalan bebiş şimdi çığlık çığlığa. Hamak salıncaktan aldık onda uyumaya başladı ama gündüz sürekli kucağımda. Kendi başına ana kucağında ya da oyun halısında en fazla on dk duruyo, sonra sanki bir yeri acıyomuş gibi çığlık çığlığa. Sütüm azaldı gibi olunca sabah öğle akşam öğün olarak 30 cc mamaya başlattı doktor. Kakasını yapmıyor çok gazlı diye maflorun saşesine başladık. Yine aynı yine aynı🤦🏻♀️ Geçen ayda ınfluenza a ve b virüsünden hastanede yattı. Herşey üst üste