bsraoztrk8 Seker_serbet1 3 ay 15 gün olduk. Tam 3 aylikken 64 cm boy,6900 kiloydu bakalım 15 gün sonra kaç kilo olacak
ozgmlym pinarsvcn canım dr huysuz diye götürdük sürekli kolik deyip gönderdiler sonra de değiştirdik hemen kan idrar istedi başka belirti yoktu bide kilo alımı cok yavaştı
pinarsvcn ozgmlym bizimde kilo alımınyavaş dedi günde 4 kez mama ver dedi ama ben 2 kez verdim çoğu zaman 1 kez düzene girdi kilo alımı ama idrarı kokuyor gibi geliyor bi haftadır acaba ondan olabilir mi dedim
pinarsvcn Seker_serbet1 Allah yardımcımız olsun ya çok zor milletin bebekleri yattıgı yerden bakınırken uyuyo
Seker_serbet1 pinarsvcn maalesef canım, bide banyoda fayda buluyorum ben gece uykusuna geçmek için şimdi iki günde bir yaptırıyorum ama havalar iyileşsin hergün uyku rutini gibi yapıcam, banyo olunca rahat ediyor ciddi derecede
SeyhanEge Elvinsenamm biz yaptırdık. Şurup içiriyorlar. Ama 270 tl ödemiştik biz bursada fiyatı biraz yüksek
Tosbikoglan Cqdm46 ağlaya ağlaya uyuyor ayaklarımda. Aslında deli gibi uykusu oluyor fakat gece uykusuna geçmekten korkuyor
pinarsvcn Seker_serbet1 bende dün ilk kez tek başıma duş aldırdım ve ilk kez 2 saat aralıksız uyudu🤣 bende öyle yapmayı düşünüyorım
Bninannesi Seker_serbet1 3 ay 12 günlük olduk. 10 gün önce kontrolde boy 62 kilo 6600 çıktı anne sütü ile. Uykumuz düzenli maşallah diyeyim 🧿 ama son günlerde atağa takıldık herhalde çok mızmız ve ağlamalar arttı hep kucakta oturamıyoruz bile ayakta gezecek illa hanfendi geçmesini umuyorum🤦🏻♀️
Seker_serbet1 Bninannesi maşallah uyku düzenli ise gerisi biraz daha rahat oluyor, hep kucakta gezip etrafa bakacaklar aynen bizde öyleyiz oturunca direkt mızmızlığa başlıyor, bide bizimki nin aşkı torbalar çok seviyor ses çıkarttığı için
Seker_serbet1 Bninannesi aynı aynı ama diş başlamadı diye umuyorum ama bu aksam daha mevzusu geçti, elini ağzına götürüyor sürekli, alamazsa kızıyor görsen yavrum benim ya belkide yavaştan başlayacak, nasıl anlaşılır ki
Bninannesi Seker_serbet1 evet keşfetmek istiyorlar her şeyi ondan herhalde. Bir de sese çok duyarlılar bizimki de ses nerdeyse kafayı o yöne çevirip dinliyor:)
Bninannesi Seker_serbet1 ya ben bugün alt ön iki dişin izini gördüm sanki hafif. Yarın gün ışığında fotoğraflayıp iyice bakıcam
Seker_serbet1 Bninannesi aynen, ben kontrol memuru taktım adını her sese ve hekşeye bakacak, he bide arada uykuya geçecekken gözünü açıp bakar herşey stabil mi diye 😂