Kızlar 9 aylık bebeğim uykuya dalarken yüz üstü yatıyordu. Sonra vücudunu. Ritmik attığını gördüm. Normal nefes alışverişinden daha hızlı ve ritmikti hemen heyecanla gözüne baktım gözünü dikmişti karşıya. Ama uykuya dalarken gözü açıksa hep böyle diker normaldede .sonra ışığı açtım hemen sonra ağladı kalktı güldü hatta. Ben video çekiyorum sanıyodum ama heyecanla basamamışım son gülüş anına denk getirebilmişim sadece. Sizce nöbet miydi bu çok korktum