derin0_ bilinçaltı sizi uyandırıyor, bunu büyük ihtimalle bir refleksle yapıyor ve o tokat gibi hissediliyor. Buna benzer bir hikaye yıllar önce de duymuştum. Çok sevdiğim tonton bir teyzem biraz hasta olduğu bir gün gelen komşusuna içinden söylenmiş, o kadar da hastaymış ki koltuğunda uzanmaya devam etmiş komşu bir şeyler anlatırken de içi geçmiş. O da tıpkı siz gibi bir tokatla uyandığını iddia ediyor ama komşunun tokat atmadığına emin. Sizinki iyi bir şeye vesile olmuş en azından benim de en korktuğum şey ocağı açık bırakmak 🌸