Normalde de hep anneciydi fakat son bir aydır aşırı anneci baba dahil kimseyi istemiyor arkadaşlariyla oynuyor ama anneanne dede görüntülu konuşma asla yapmıyor bağırıyor babası geldimi işten sarilmiyo gitsin diğer odaya falan diyor seni sevmiyorum diyor üzülüyorum geçici bir süreçtir umarım . aynı duruumu yaşayan varmı ( bezi bıraktık o ara sanki huyu değişti ilgisi varmı bilmiyorum)