kucukyavrumm11 Bebeğim daha kücük bi kaç yıl istemiyorum ve kondom ile korunuyoruz böyle hamile kalan oldu mu hiç
aslhnkrts kucukyavrumm11 15 aydır o şekilde korunuyoruz biz bu ay bi gecikme yaşadım hormonal olduğunu düşünmek istiyorum 😂 test verdim sonuç bekliyorum. Prezervatif + geri çekilmeyle korunuyoruz
diyarbakir kucukyavrumm11 yengem de kordonlarini baglattigi halde hamile kalmıştı.Rabbim diledi mi hiçbirsey onun önüne geçemez☺️
aptallarsizii kucukyavrumm11 yaklaşık 1,5 yıldır kondom+geriçekşlme yapıyoruz sonradan patlak varmı diye de kontrol ediyoruz şükür bişey olmadı henüz 😂
Kitsu aptallarsizii sonradan patlak varmı diye de kontrol ediyoruz Ya haha çaresizlik bu demek galiba 😂
merrv26 kucukyavrumm11 biz kullanıyoruz doğumdan sonra başladık oğlum 5 yaşında daha bi aksilik yaşamadık tabi geri çekilmede var aynı zamanda hiçbi zamanda patlayan yırtılan olmadı
aysebb kucukyavrumm11 Kalanlar oluyor valla belli olmuyor çok oldu buraya yazan okumuşluğum var baya 🙄😂
miran69_ tubanurrrr sütten geçmeyen özel bir hap varmış geçse de çok az geçiyormuş bir eczaneye sorabilirsiniz
miran69_ kucukyavrumm11 canım sütten geçmeyen özel bir hap varmış 320 lira mıydı neydi sanırım geçse de çok az geçiyormuş bebeğe herhangi bir zararı yokmuş emzirmede