Bebeğimde pavlik bandaj tedavisine başlandı. Ne kadar sürede iyileşme oluyor. Doktorumuz 3-6 ay sürebilir dedi. Kalça tamamen çıkmamış, alfa beta değerleri düşük çıktı. Bu değerlerin yükselmesi için pavlik bandaj kalçanın yerine tam oturmasını sağlıcak. Bir gün oldu takılalı. Uyuyan çocuk artık uyumuyor. Sürekli ağlıyor. Alışıyor mu bebekler bu bandaja yoksa tedavi süresi boyunca böyle mi olcak