Deletedmom310 işte anne karnında da o şekilde durdukları için puseti seviyolar gazınıda daha rahat çıkarıolar korkmayın yatırın güvenli bana da hep rahatsız gibi gelirdi ☺️Gerçi onda da çok uyumazdı da yine biraz uyurdu allah yardımcınız olsun uyumayan çocuk zor maalesef bazı bebekler uyumayı sevmiyolar