Aynada baktığımda bende kendi dikişimde tam vajinamın giriş kısmında tam tutmamış olduğunu görüyorum 45 gün oldu benimde tam bir fermuar gibi kaynama olmamış ip gibi uçları kaynamış ve vajina girişi olduğu için tam ilişkide acır diye düşünüyorum tekrar dikilse düzeliyor muymuş bana doktor öyle birşey demedi ama ben çok rahatsızım bu durumdan ve çekiştirince hala acıyor sanki o bağlı yerler de kopacak gibi of çok kötü hissediyorum bu durumdan tek değilsiniz 😖😖