merhaba benim kızım 4.5 aylık, chat gbt ile bi düzen ayarladık ve dediklerini uygulamaya çalıştım emzir gaz çıkart hafif oyna ve uyku öncesi rutinlerini yapıp beşiğe koy al-bırak yap ağladıkça dedi yaptım ve büyük çığlıklar sonucu yine emzirerek uyuttum merakım şu, eğitmen böyle bir durumda size ne öneriyor? Ben eğitim almayı düşündüm ama bunun cevabını merak ediyorum açıkçası 🥲