Kızlar merhaba bebeğim 16 aylık kız bebek doğum kilosu 3050 idi şu an 8600 emziriyorum ek gıda zorla alıyor. Defalarca mamalar atomlar kilo aldırıcı değişik tarifler yapmama rağmen yok öyle fazla fazla kilo almadı. Sadece geçen ay kan değerlerine baktırdık demiri düşük olduğu için demir takviyesine devam ettik o biraz iştahını açtı vitamin ilaci ile ama şu an iştahı gene aynı telefonsuz asla yediremiyorum ve tel ile bile çok yavaş yiyor bekletiyor ağzında falan :(( bilmem kaçıncı postum bu kilo alımı için iştahsız bir bebek ömürden ömür götürüyor ama anne olunca insan rahat etmiyor ne yapabilirim kesin işe yarar dediğiniz tavsiyeler var mı 💔