Tugce Merhaba, 4 sene önce sleepy bio natural kullanıyordum ve güzeldi. Yenidoğan bebeğime de aldım ancak kalitesi çok çok çok düşmüş. Hiç memnun kalmadım. Malzemesi naylon gibi olmayan güzel bez önerilerinizi rica ediyorum.
momas Tugce 3. Aydan beri molfix kullanıyoruz şu an 9.5 aylık. Bir gün bile taşma taşamadık ki öyle dolu olurdu ki hani anlatamam. O yüzden ham fiyat olarak hem kalite olarak molfix öneririm
Tugce simseklivekalpli molfixin mavi paketi kötüydü. Premium ve pure and soft serileri hakkında bilginiz var mı
Tugce fizikiharita İlk çocuğumda kullanıyordum şu an iyice artmış hakikaten. Gece için alacağım teşekkür ederim. Gündüzleri daha sık değiştirdiğim için bir de uygun alternatif bakıyorum 😊
ttonfire Tugce ben de prima premium care kullanıyorum. Migrosta sık sık bir alana bir bedava kampanyası oluyor. Alacaksanız Migros’a bakmanızı öneririm.
simseklivekalpli Tugce pure and soft güzel beğenmiştim. Mavi de kullanıyorum sıkıntı gelmedi aslında bana
tubiktubikk Sleepy kullanıyordum her kaka yaptığında çıkıyordu kıyafetine. Molfix e geçtim yeni çok beğendim dünya varmış.
daenerystargaryen Tugce Bir buçuk senece çoğu bezi denemiş birisi olarak güvenle önerebileceğim bezler şunlar: Molfixin premium olanı çok kaliteli. Benim oğlumun çişini taşırdığı için kullanamadım. Yapısı dokusu çok güzel. Rossmannın kendi markası babydream bebek bezini de çok sevdim. Benim serüvenim prima ile başladı bir sürü beze rağmen hala prima ile devam ediyor. Boykot dolayısıyla bırakma kararı aldım fakat hiçbir bez yaramadığı için tekrar primaya dönmek durumunda kaldım. Şu an tekrar bebeğim olsa molfixten başlamayı tercih ederdim. Son çarem prima olurdu. 💕