3.ayda 5.300 dü kızlar 4.ay kontrolünde doktor 5.600 dedi şuan kilo alımı yavaş olduğu için mama önerdi tadım da yapabilirsiniz dedi 5.ayda ek gıdaya geçelim dedi
Aptamil mama önerdi biberonla değil de kaşıkla versem olur mu ? Akşam vermeyi düşünüyorum mamayı sadece 2600 doğum kilosu kız bebek