Deletedmom_216 bebisliozlem cok ter ih edilen markalar hep dandik demek ki kaziklamaktan baska bisi degil valla😂😂
bebisliozlem Deletedmom_216 olabilir canım 😁 kız bimdeki zıbın markası sanki babymall’da da satılıyor ben memnunum valla hiç çıtçıtı kopmadı bir de gerçekten malı güzel yumuşacık kumaşı.
janemaryam Uygulamada duyurular kısmında böyle geri çağırıyorlar ürünleri. Birkaç tane daha var hatta