ellerimtombik1 faydik alexab damlaozzz Tombikdonerartikcokpahali Mariposa oylesinebiri__ vallahi ben çokça almıyordum ama bundan sonra da ebebek‘ten almam
Meri-Mel ellerimtombik1 Kız bir şey yok ki her üründe çıtçıt yok mu kazaklar,penyeler ,elbiseler , zibinlar hep çıtçıt zaten
forumgurmesi [silindi] haber siteleri hadi tıklanma uğruna yazıyor da okuyanlar ne mana çıkarıyorlar baksana? Anne olacağız daha okuduğunu anlayamayan bir milletiz. Dün de mom da aynı post vardı, e bebek rezilliği lanet olsun felan yazanlar olmuş.😂
[silindi] forumgurmesi iyi ki burdaki postlardan para kazanılmıyor 🫢 yani görür görmez önce google girdim ayrıntısını araştırdım gaza gelmeye gerek yok 😅
forumgurmesi [silindi] bizim ülkede okuyup araştırma sorunu var. Facebooktaki yaşlılar gibi her okuduklarına inanıyorlar.
oylesinebiri__ MoonCrystal ben çit çit anlamında denedim e bebeğin kalitesi kötü hemen yıpranıyor birde kendi internet sitesinde bir çok şeyi geri getirin çağrısı yapılmış oto koltuğundan tut bebek kangurusuna kadar
Meri-Mel Dünde paylaşıldı aynı haber şok ’luk bir durum kadar değil de zibinin çıtçıtlı kısmı işte bu her ürün markada var aslında e bebek ürününün arkasında durmuş bu iyi bir şey aslında kötü haber gibi lanse edilmesi kötü olmuş 🥺
Cihangiriinannesii ellerimtombik1 sadece bu model çıt çıtlar çok çabuk koptugu için boğulma riskinden dolayı toplatiliyormus olabilir böyle şeyler çokta şok olacak bir durum göremedim
Deletedmom_216 ellerimtombik1 bi kac ay oncede arabali bi zibin icin boyle bi durum vardi ayni haberi tekrar mı paylaştilar acaba bilemedim. Sadece o zibin icin vardi o risk. Oğlum doğdugundan beri e bebekten aliyodum zibinlari o haberden sonra almadim hic. Ben hic citcitlarin koptugunu girmedim iendim yasamadim ama riske atilcak bisey degil valla lcw den ya da civilden aliyorum artik
Cihangiriinannesii Mnli sadece bu modelde çıtçitlar çok çabuk kopup dağılıyormus ⅓ yaş boğulma riski taşıdığı için toplatiyorlarmis
Mnli Cihangiriinannesii bu risk her şeyde var maalesef çıtçıtlı da iyi oluyor yakada boynu tutuyor benimkiler yuvarlak yaka olmayanı eciş bücüş yapıyor
MoonCrystal oylesinebiri__ ben beğeniyorum kumaşları güzel yıpranma vs olmadı sadece e bebekten almıyorum tabiki ama aldığım ürünlerden de memnunum
Deletedmom_216 forumgurmesi Aylar once de arabali bi zibin icin boyle bi durum vardi sahsen ben riske atip artik almiyorum ordan. Kaşla goz arasinda cocuklar herseyi yapabiliyolar. Ama yani sonuçta o zibinlar da insan yapımı şok oluncak bisi yok bence
forumgurmesi Deletedmom_216 yaka kısmı çıtçıtlı zıbın almıyordum ben zaten hiç, makinede sökülüyor ve kopmaya meyilli oluyor. En güvenli olanlar şu şekilde olanlar;
gg3848 forumgurmesi ay ben de ne oluyorsa dedim bebeğimin bir sürü var ebebek kıyafeti dedim zehirli madde çıktı herhalde 🤦🏼♀️ sağol valla içimi rahattın
ozdemirinannesi alexab benim kardeşim lcw de çalışıyor genel müdürlükte ve ebebek LCW ürettiriyor desem ne dersin?
alexab ozdemirinannesi 😁 ben de 15 yıldır tekstil üreticisiyim lcw ile de çalıştım desem ne dersin. Bunlar olan şeyler.