cLearQueen bana da hamilelikte diyetisyenim yasaklamıştı. Emzirdiğim dönemde de hiç yemedim, şimdi de eve almıyoruz ama kayınpederim mangala kanat alıyor ondan yiyorum birkaç tane. Çilek de yemiyorum, bahçemizde çilek yetişiyor ama bebeğim bir yaşında olduğunda(kasımda) bahçede olur mu bilemiyorum olursa onu vereceğim yoksa yemeyecek.