Pasa-2727 Memnun olduğunuz buzdolabı. Dolabını 4 kere yptirdim yine arıza verdi bayram üstü 🙄. Benim şimdiki buzdolabım buzlugu altta olandan
momas Pasa-2727 5 yıldır samsung kullanıyorum çok memnunum. Buzluğu falan hiç karlanma yapmıyor. Ama üstten buzluklu benim. Annem 5-6 ay önce vestel aldı alttan buzluklu o da çok memnun
balkizlar Bosch kullanıyorum ama modeli hatırlamıyorum 6.5 sene oldu.. 50 küsur litre benimki.. alırken iyice araştırmıştık.. et balık çekmecesi var… sebze kısmı tupperdan 1 aydan fazla dayanıyor meyve sebze bu şekilde sorabilirsiniz satıcılara
forumgurmesi LG kullanıyorum çok memnunum ama elektronik biraz şans meselesi. Annemler vestel aldılar 4 sene sonra anakartı yandı mesela.