elizliyos Ben duru granul kullaniyorum ama cok sertleştirmeye basladi kiyafetlerini ve cok kopuruyo makinede icerigi temiz onerileriniz varmi sampuanda mustela kullaniyorum ama konaklari tekrar olustu bebegimin bunada onerilerinizi bekliyorum anneler bebegim 5 aylik
momas elizliyos uzun zaman deterjan dalin şampuan uni baby kullanadım ama 8. Ayda bişey çenesine egzama yaptı anlamadım. Yiyecek bişey değil eminim alerji gibi değil çünkü. Bu ay değiştirdim deterjanı siveno şampuanı ecowell aldım. Hem saç uzatıyormuş hemde içeriği temiz. Oğlumun saçı kısa baya uzamıyor bakalım etkiliymiş görücez🌸
cansu2600 elizliyos Deterjan olarak uni Banu sıvı deterjan kullanıyorum. Sampuan ve vücut kremi olarak mustela
buaklinerdenaldinnerden elizliyos uni babynin deterjanı ve yumuşatıcısını kullanıyorum şampuan olarakda ecowell kullanıyorum benim kızımda da vardı konak 1 kere bebek yağı sürdüm beklettim sonra banyo yaptırdım tarakla taradım hepsi gitti
[silindi] elizliyos konak için e bebekten bi yağ almıştım konak tarağıyla tarayınca iki seferde yok oluyor. Hatta çok da zevkli konaklı bebek görsem ben yapayım mı derim sanırım 😊 belki cildi çok kurudur arada da zeytinyağı sürün kafasına konak olmasa bile. Yoksa şampuanın çok faydası olacağını sanmıyorum az da Büyüyünce tekrarlamaz bence 😊
berengulce Mustela sampuan kullaniyordum biobaby denedim bebegime çok iyi geldi alerji yapmadi ve saçları yumuşacık oldu parladi
buaklinerdenaldinnerden elizliyos konağın zararı yok diye biliyorum ben yanlışta yönlendirmiyim ama dahada büyüdüğü zaman gidiyormuş
elizliyos [silindi] evet cok guzel temizlemesi ama goruntu olarak sanki bebegimi bakimsiz birakmisim gibi hissediyorum oldigunda😅
buketct Siveno deterjan kullanıyorum içeriği daha temiz hiçbir ürün bulamadım. Granül sabunları içerisinde parfüm olduğu için kullanmıyorum. Şampuan ise mustela stelatopia kullanıyorum. Egzamalı bebeğim için kullanıyorum ama aman aman bi faydasını gördüğümü söyleyemem. Egzamalı ciltler için yeni şampuan önerisi olursa ben de değerlendirmek istiyorum
nnoktaa elizliyos bebek deterjanı olarak siveno bazen baby me. Şampuan olarak ecowell. Bi sonraki şampuanımız iva natura olacak.
myavocado elizliyos deterjan babay me veya siveno kullandım hep, memnunum ikisinden de. Şampuanda baya sıkıntı çektik çoğu ürün konak gibi yaptı saç derisini, tek iyi gelen baby me köpük şampuan oldu, köpük olduğu ivin durulanmasi da daha kolay.
Themom_ elizliyos 23 ay mustela kullandım doğumundan itibaren ama son zamanlarda saçlarını keçe gibi yapıyordu biodermaya geçtim 2 aydır memnunum şimdilik bir sıkıntı yaşamadık. Deterjanda doğmadan önce esyalarını yıkayıp ütülediğim zaman e bebeğin granülü ile yıkamıştım sonra unibaby sıvı, omobaby sıvı ve dalin sıvı kullanıyorum hangisi denk gelirse alıyorum yumuşatıcı ilk 13 ay hiç kullanmadım şimdi sadece kot ve sert ütülenmesi açılması zor esyalarını yıkadığımda yarım kapak kullanıyorum yumoş hassas ciltler baby olanından o kadar 25 aylığız