Kızlar merhaba.
Bebeğim 4 ay 12 günlük. Geceleri 4:45 / 5 gibi sürekli uyanmaya başladı alarm kurmuş da kalkmış gibi kalkıyor. Ne yapsam bir rutin oluşturamıyorum, sadece sallanarak uyuyor dizlerimde derman kalmadı artık. Uyku aralıklarına dikkat etsem de aynısı. Doğduğundan beri memede, kucakta uyuyan bir çocuk değildi hep sallayarak uyutuyorum. Gece uyku sersemi olduğu için memede uyuyor bir tek. Gündüzleri memedeyken hep kavga halindeydi bacaklarını kendine çekiyordu karnı gurul guruldu. Şimdi ise sürekli etrafa bakmaktan doğru düzgün emmiyor zaten. Doktor damla vermişti ama hiçbiri etki etmemişti. Masaj vs her şeyi denemiştim ama işe yaramıyordu. Çoğu zaman kakası mukuslu oluyor ve gürültülü, birden fazla doktora götürdüm ve her sorduğumda bu sadece bir alerji belirtisi değildir diyorlar. Biberon veya mama almadığı için benim sütümle mi ilgili bir sorun var anlayamıyorum kafama göre diyete de girmek istemiyorum. Çoğu kişi gaz sorununun 3.ay ile sonlandığını söylüyor. Bu uyanmalarının sebebi gaz mı atak mı diş-damak ağrısı mı çözemedim. Geri uykuya dönmüyor. Aynı sorunu yaşayan var mı acaba ?