sanemy rota 3 ve 5. Ayda yaptırdık. Menejit şu dönemde aşırı arttı. Biz ilk nimenrix 8. Ayda yaptırdık. 9. Ayda bexsero yaptırdık. Nimenrixte yan etki beklemiyoruz dedi çok şükür bir şey olmadı da. Bexsero biraz daha ağır bir aşı, ateş olabilir eve gider gitmez dolven verin dedi. Hafif ateşi vardı zaten. Oda tekrarlamadı yine çok şükür, yükselmedi. Burda da günlerce süren ateş postu çok okumuştum bir tık korkuyordum bayram öncesi ama atlattık şuan onu da. Geçenlerde 4 aylık bebeğin menenjit olduğunu okudum burda haber olarak, yaptırana kadar ömrümden ömür gitti 🤦🏻♀️ diğer dozları 13. Aydan sonra yapacak. Ben hiçbir aşıda tereddüt yaşamadım. Doktorun istiyor musunuz diye sormasını bile beklemedim açıkcası. İstanbul’da yaşıyoruz, bu kadar göç hastalık varken kafamda aşıyı yaptırmazsam daha çok soru işareti olurdu