Oğlum 13 aylık eşim kokusunu alarak uyumak istiyorum diye ortamiza yatiriyordu hasta olduğunda falan hep ortamızda uyudu. Ama fark ettik ki ne zaman oğlumu kendi yatağına koysak direk ağlıyor. Yanımıza yatınca susuyor. Sakıncalı olduğunu bizde biliyoruz bu kısmı geçelim. Ama oğlumu nasıl yatağına alıştırabilirim