Arkadaşlar selam, 13 ay 17 günlük bir kızım var. Aşırı hareketli yani yerinde durdurabilmek mümkün değil. Aktivite de yaptırmak çok zor hemen dağıtıyor her şeyi. Anca iki dk oda maximum. Çok zorlanıyorum gerçekten. Kitap okuyayım diyorum onu da yaptırmıyor sayfaları hep yırttı. Bizim gibi misiniz hareketli mi bebeğiniz bu durum düzelir mi? Düzelirse ne zaman düzelir? Oyun grubuna götüreceğim bayramdan sonra. Orda da böyle yaparsa mahcup olurum diye çok çekiniyorum. Lütfen gören yazabilir mi