Hanımlar merhaba, acemi anneyim ben kızım 21 günlük beslenme düzenini hala oturtamadım sadece 10 dk emiyor bazen bir saatte bazen 2 bazense 3 saatte bir. Mesela dün gece sadece 1 kere emdi gece boyu normalde saatte bir ağlar uyanırdı bende uyuya kalmışım ağlamadığı için vicdan azabı çekiyorum şuan ne olur bişey söyleyin bana