Kızım 22 aylık ve son yaklaşık 6 aydır sürekli emmek istiyor ve sadece sol mememi emiyor 4-5 aylıktan beri. Sol kısmım sakatlanmış gibi artık kolumdaki damarlar sızlıyor aşırı halsiz bitkinim bütün gün memede olmak istiyor beni emzik yaptı sanki. Bu bi süreçtir geçer dediler ama yok asla geçmiyor. Dışarıda daha az istediği için zırt pırt dışarı çıkıyorum perişan oluyorum yorgunluktan bu sefer de eve gelince emmedigi zamanların acısını çıkarır gibi hiç bırakmıyor. Ne yapacağım bu şekilde bırakmak mümkün değil gibi duruyor azaltmaya kalksam azaltamıyorum ağlıyor ve aşırı inatcı bi bebek memeyi verene kadar kafasını asla dağıtamıyorum. Emzirmeyi çok severdim kızımla göz göze birbirimizi okşayarak vakit geçirirdik ama son zamanlarda bunun duygusal bi yeri de kalmadı benim için. Resmen eziyet çekiyor gibi hissediyorum boynum sırtım tutuluyor bugün kaç kere ağladım sessiz sessiz. Stresten midem bulandı uyuyamıyorum ne yapacağım ben