Merhaba kızlar 13 aylık oğlum var yaklaşık 1 aydır ağzına köfte ve et harici hiç birşey sokmuyor arada kuru ekmek ve bazen yoğurt. Daha öncesinde kahvaltıda yumurta peynir domates salatalık hepsini yerdi şuan kahvaltı hiç birşey yemiyor asla ağzını açmıyor tabağını önüne koyuyorum belki kendi yemek ister diye tabağı yere atıyor. Emmek için kendini paralıyor aç farkındayım ama asla yemek yemiyor sadece emmek istiyor. Dişine göre et tavuk yada köfte olursa ( oda sadece az yağda yâda ızgara) yiyor onun harici yemiyor. Baştan diş diye düşündük fakat artık hiç birşey yemiyor. Emmeyi bıraktırmayı düşünüyorum ama ya yememeye devam ederse diyede korkuyorum fikirlerinize açığımm 🫶