ibildere goktugunannesii_ çok korkunçtu çok üst katımızdakler kalk deprem oluyor diye bağırıyordu allahım çok kötüyüm
goktugunannesii_ ibildere ya yerde yatıyordum oğlumu bazaya alıştırmaya çalışıyorum sağlam sallandım sonra gözümü açtım lamba sallanıyor daha devam ediyordu
ibildere goktugunannesii_ allahım afetlerden korusun çocuğu nasıl giydirdim kendim nasıl giyindim bilmiyorum umarım can ve mal kaybı yoktur
aselhilal849_ Bana bildirim gelir gelmez avizeye baktim sallanıyor hafif sallandım eşimi çağırdım ağladım o beni sakinleştirdi
goktugunannesii_ aselhilal849_ eşim muhtemelen farkında bile olmadı Muğla-Marmaris 5.8 diyor ama biz uşaktan bu kadar çok hissettiysek orayı düşünemiyorum
patlakprezervatif Elif337798 deprem ağı diye bir uygulama var ben onu kullanıyorum. Oradan bildirim geliyor