Kızlar kızımı 30 yaşında doğurdum ilk çocuğum kendisi Allah canını sağ etsin, bir süre çalışmak zorundayım şu an yaşım 33 ona kardeş düşünüyoruz şimdi olmasa da ileri zamanlarda benim de en az 4-5 yıl çalışmam gerekiyor 38 yaş civarında hamile kalmayı planlıyorum tabi Allah ne zaman nasip ederse ama ben öyle isterim sizce bu mümkün mü, 35 yaştan sonra doğurganlık oranı düşüyor diyorlar bu beni korkutuyor ama ekonomik şartlarda belli ne yapacağım bilmiyorum.