Kızlar uyanık olan var mı lütfen bakın ne yapayım 7 aylık bebeğim düştü hem de bir hafta içerisinde 2. Kez. Kendimi ne kadar berbat hissettiğimi anlatamam. 1.si otelde oldu emzirirken gece yanıma yatırdığım için düştü sabah 6.30 da ben ağla kıyamet 5 dakika içerisinde hastaneye gittik ve bir şey olmadı döndük. O günden beri yanıma yatırmamaya dikkat ediyorum.
Bu sefer yarım saat önce.
Yine bi ses ağlama bi baktım yerde. Ama bu sefer asla yanıma alıp yatırdığımı hatırlamıyorum. Bu sefer önce yatağın çıkıntısıyla komodin arasında minicik bi boşluk vardı heralde yavaşlattı onu daha yavaş bi düşme sesi duydum. Ağladı ama kucağıma alır almaz sustu hemen öyle uzun uzun ağlamadı, canı çok acısa ağlardı bence. Hemen önce tabi ki kendimi suçladım Allah beni kahretsin yine yaptım vs vs. Sonra düşündüm yahu ben bebek ne zaman ağladı ben ne zaman yanıma aldım? İnanın ASLA hatırlamıyorum yok yani. Acaba diyorum anne yanı beşik ve bir tarafı kapanıp açılıyor. Ben açık bıraktığım için orayı tırmandı kendi mi düştü. Yani ya artık gece alıyorum ve hatırlamıyorum bile otomatik yapıyorum ya da o çıktı düştü. Kafasını iyice elledim şişlik yok sadece kaşının altı yani kaşının kenarını biraz sürtmüş çizik gibi kızarıklık var ama herhangi hal ve hareketlerinde bir şey yok. Şimdi daha yeni gittiğimiz için orada doktor gözlemleyeceksiniz demişti. Ben de 1 saat olmak üzere şimdi uyutmadım çizilen yerine krem ve stick sürdüm. Sizce ne yapayım başka? Uykusu da geldi artık ağlıyor bir saat daha uyutmıyım mı?