ikimelekannesi24 Uygulamaya girebilen var mı acaba ? Ne uygulamadan ne de e devletten giriş yapamıyorum 🥺 Bide ben ocakta doğum yaptım hala parayı alamadım msj falan gelmedi sizlerde durum nedir ?
bircicekbirbocek1 ikimelekannesi24 bende başvuru yapmak için denedim ama olmadı bakımdaymış sanırım yarına düzelmiş olur
ikimelekannesi24 bircicekbirbocek1 inşallah düzelir çoğu kişi aldı bakalım bize ne zaman nasip olacak
Annemkuzum12 ikimelekannesi24 mayisda dogum yaptim alamadimm Burda mayisda dogum yapan arkadaslar hic alamadi daha tanidiginiz fln mi aldi acabax
Aintyourmama ikimelekannesi24 uygylamaya baktım hala yok gözüküyor çeken olursa bize de haber versin ya
Annemkuzum12 ikimelekannesi24 mayisda dogum yapanlar aldimi diye kac tane post acildi ben goremedim ya insaAllah aliriz bilmiuorum ki subatta ocakda dogum yapanlarda daha alamadii niye boyle olmus anlam veremedimm
ikimelekannesi24 Annemkuzum12 ben şimdi 144e ulaştım benimki için rapor düzenlenmiş bi kaç gün sonra tekrar aryıj dedi sizde arayıp bilgi alın isterseniz