Alpagu merhaba hayırlı olsun bizde 2 senedir diyarbakırdayız. Malesef bu dönem fiyatları ucuruyolar ve hemen tutuluyor cok sancılı bir süreç biz bağcılar mahallesinde oturuyoruz fiyatlar daha ortalama ve üçkuyular danda bakabilirsiniz iş yeri neresi olucak bilmiyorum ama zaten aracınız varsa dbakırda heryer yakın