Merhaba anneler
Oğlum 2yaşında doğduğundan beri hep birlikte uyuduk beşiğine alışmadı şimdi oda yaptık dün ilk gündü gayet güzel sabaha kadar uyudu ama ben ağlamktan perişan oldum açıkcası cok alışmışım siz hiç böyle bi durumla kaldınız mı daha yeni 2 yaşa girdi direk ayrılması onu etkiler mi