zeyno0904 Alerjik bebek bisküvisi kullanan var mı normal bebe bisküvisiyle tadı aynı mı normal olanı sevmişti eğer aynıysa sipariş edecegim tatsızsa yemez kullanan var mı kızlar
babyhappy34 Bende og aldım ama içerisinde süt yumurta yok ama onlarla aynı yerde paketlenmiş uyarısı var bebeğimde süt ve yumurta alerjisi var sıkıntı olur mu kullanan var mı