Merhaba. Bugün bunun için doktora gittik. Çocuğuma 6. Ay aşısını yaptırdık ve ateşleneceği söylendi. Diğer aşılara oranla çok ateşlendi ve doktora götürdüm. İlaç yazıp gönderdiler. Bu ateş 4 gün sürdü. 38-39-40 civarıydı ateşi. Götürmediğim doktor kalmadı. Dünden beri de vücudunda kızarıklık olmaya başladı. Kızamık diye düşündüm bugün doktora götürdüm. Doktor muayene etti 6. Hastalık dedi bizede. Bunun geçeceğini, korkulacak bir şey olmadığını anlattı. İlaç yazmadı, ağrı kesicilerim olduğundan. Sabah çok fazla kızarıktı şuan daha iyi.