Kızlar bişey sormak istiyorum ama biraz uzun olacak inşallah okuyan bilgisi olan yardımcı olur çünkü ne yapacagımı şaşırdım artık kızım var 2 bucuk yasında bayadır uyurken rahat uyuyamıyor özellikle gece nasıl anlatırım bilmiyorum ama çift nefes alır gibi hıh hıh yapıyo çene kısmı titrer gibi bu oldukca kızım inleme sonra da rahat uyuyamadıgı için aglamaya baslıyor gece sürekli aynı döngü haliyle bende uyuyamıyorum üzülüyorum cocuk doktoru geniz eti vardır kbb ye götür dedi ona götürdüğüm oda geniz eti normal bademcikleri cok büyük ameliyat dedi baska cpcuk doktoruna götürdüm oda bademciği büyük ama hemen ameliyat şart değil alerjik bi durum olabilir dedi yogurt çilek sür ürünleri şeker bi müddet verme dedi ve organic vitaminler vs yazdı ben şimdi zaditen damla kullanınca cpcuk gece rahat uyuyor kullanmadıgımda aynı sorunu yasıyoruz benim hangi doktora gitmem gerekir ben cocukta artık bademcikten öte alerjik bi durum olduguju düşünüyorum yaşayan yada fikri olan bi yardımcı olabilir mi lütfen 🙏