Bende böyleyim doğum yaptıktan sonra farklı bir insana dönüştüm sanki. Çocuğun aşılarına bile eşim giriyor. Sünnet olduğu gün o kadar ağladım ki sütüm kesilecek sandım o derece. Ağlamasını duymaya dayanamıyorum. Kendime sürekli çocuğun hasta değil Allah’a şükür sağlıklı ve yanında diye söylememe rağmen iş uygulamaya gelince olmuyor maalesef 🤦🏻♀️ bebeğimi biri kucağına aldığında bile rahat edemiyorum. Herkes bebeği sevilsin ister ama ben ya mikrop kaparsa diye düşünmekten kendimi alamıyorum. Doğduğundan beri tüm bakımını da kendim üstlendim kimseye vermek istemiyorum,eşime doğru yaptığı şeyler de bile sanki çocuk onun da değilmiş gibi uyarı yapıyorum sürekli. Yanlış olduğunu biliyorum ama elimde değil. Benden başka biri ona en iyi şekilde bakamazmış gibi geliyor. Bebeğim 4 aylık, 4 aydır o kadar yorgun ve bitkinim ki bu düşünceler de etki ediyor eminim. Eşime söylüyorum ben Okb olmuş olabilirim diyorum hatta 🤦🏻♀️