54 günlük bebeğimin elleri cips/baharat gibi ayakları da hafif ekşimim kokuyor. Günlük ıslak pamukla ellerini ayaklarını siliyorum. Öyle buram buram kokmuyor tabiki ama öpüp ederken farkediyorum. Sizin de bebekleriniz öyle mi yoksa bize has bir şey mi? Tuzlama olayına karşı çıktım hala da saçma geliyor ancak lohusalık sürecimde o kadar etkilediler ki yok kokar tuzlamadan olmaz vs dedikleri için ister istemez aklıma takılıyor. Yediklerimden vs süt etkilenip sebep olabilir mi Herkesin bebişi böyle mi sorun bizde mi😂