geceyi_saran_anne Burda hiç bağırmıyorum diyenler olacaktır, kendinizi kötü hissetmeyin bunlar azınlık bence. Şuan 2.5 yaşında, 6 aylıkken olan sabrımla şimdiki asla bir değil. Ben şuan daha iyiyim çünkü lafımı anlıyor. Sus dur dedim mi yapıyor ama o zaman gece yatmaz gündüz durmaz bir yere gitsen ağlar susmaz. İnsanın sabrı kalmıyor. Benim krize girdiğim bile oluyordu, kolumu ısırmıştım bir kere 🥲🥲 yani benden beterleri de var, insan bebeğe bağırmıyor, illaki biliyorsun onun anlamadığını bebek olduğunu ama sinirle insanın gözü görmüyor