Kızlar 1 buçuk yıllık evliyim 2 aylık bir kızım var çok şükür.eşim çiftçilik yapıyor koyunları var kaynanamgil köyde. Ben şehirde oturuyorum eşim sabah gidip aksam geliyo bu arada ailesinin hayvanlarına da bakıyor. Bugüne kadar Bi sıkıntı yoktu ama artık eşimin boşu boşuna kira vermek zoruna gittiği için köyde arsasına ev yaptıracakmış oraya taşınacakmışız. Beni istemeye geldiklerinde ailem şehirde oturmak şartıyla verdiler bizim kızımız şehirde büyüdü inek bakmasını bilmez o hayatın içine giremez dediler eşimin ailesi de kabul etti.anladım ki köprüyü gecene kadar ayıya dayı demişler. Arkasından gidemem çünkü orası köy bile değil dağın başı Bi tane bile komsu başka bi ev felan yok. Yaşam şartları çok agır çeşmeden dogru düzgün su bile akmıyor dogru düzgün bir düzen yok her taraf ahır pislik içinde kaynanam deseniz hayatta onla aynı yerde karşı evlerde yaşanmaz.ben temizlik manyagıyım orda evinin temiz kalması mümkün değil. Okul bile yok kızımın geleceği önemli. Ama o diyor ki şehire gelsem asgari ücretle çalıssam sadece o ayımız gecirebiliriz kenara birşey atamayız ama hayvancılık yaparsam her yıl ikiye katlanacak param. Ama istemiyorum tiksiniyorum o kokudan bile. Kaynanamgile oturmaya gittiğimde bile diken üstünde oturuyorum Bi an önce evime gitmek istiyorum. Ve biliyorum ki oraya taşınsam beni işin içine de sokacaklar ineğin felan yanına bile yaklasamıyorum korkuyorum.eşime dedim eğer öyle bişey yaparsan boşanırız ben yapamam yaşayamam orda diye.ama eşim dinlemedi ev yaptırmaya başladı. Asla gitmeyeceğim ama kızımla babamın evinde nasıl olacak bilmiyorum siz olsanız napardınız fikirleriniz benim için çok önemli