mucizemm94 E devletten veya e nabizdan değişiyor mu bir sorun oluyor mu acaba değiştirmek istiyorum doktoru
alya2003 mucizemm94 e nabızdan değişiyor bir sorun olmuyor ama doktor doluluk oranları önemli genelde dolu oluyor büyükşehirdekiler
ikikedibirbebek mucizemm94 değiştirmek istediğiniz doktorla görüşün kabul ederse daha sonra form doldurmanız gerekiyor
smileylaylom alya2003 evet hanımefendi doğru söylemiş kırmızı renkli olursa başka hasta almıyor çok dolu demek. Biz e nabızdan değiştirdik 2 kere filan.