Ayseaeifcan Kizlar meme+mama besleniyoruz bebelac kullaniyorum bugun 40 cikti oglum 5 kilo cikti iszce kilosu nasil
Cgdmkrkmz92 Bu demek oluyor ki mamaya gerek yok doğum kilosu çok değilse tabi önemli olan şişliğin indiği zaman sonrası kilosu.
Ayseaeifcan Cgdmkrkmz92 dogum kilosu 3 kilo 40 gramdi ama gogumun sadece birinde sit var onlada doymuyir
Gamzelii1 Acaba hangi mama kullanyorsunz. Benim de ilk zamnlar doğum kilosunun altına düştü 20gndr mama meme veryorm aç kalıyor düşüncesi ile mama veriyorum kilosu normal derse doktormz bırakıcam 🙈
inci_6007 Kilo bazen iyi olmayabilir benim ki 26 günlük 5300 çıktı yetişemiyorum süt üretimine meme açık geziyorum nerdeyse ve bu da çok gaz yaptiriyor