İyi geceler girls. Sezaryen doğum sonrası ikinciye normal doğum yapan var mı? Var ise ne kadar zaman sonra oldu? Ne gibi semptomlar gerçekleşti? Ben sezaryen doğum yaptım. Ama ikinciye normal istiyorum tabi zaman ne gösterirse. Deneyimlerinizi yazınnnnn