dmk34 18 günlükten beri yalnız bakıyorum
Eşim tabiki destekçi ama
Gurbetteyim ve arkadaş akraba açısından da çok eksiğim
Komşu edindim çok şükür tüm çabamla
Depresyona girer gibi olup giremeden çıktım:)
Kızım
Eşim
Ev işleri
Fırsat kalmadı:)
Nacizane tavsiyem
Evinde ol
Aile ol
Destek al
Kayınvaliden gelsin ,sana alan açsın ama yemeğini pişir
Eşinle yawrunla bir sofrada ol
Bak nasıl iyi gelecek