Kızım 2.5 yaşında şu an. Kendi odasında uyuyor ben de onun odasında başka yerde uyuyorum. Ama artık eşimle uyuma zamanım geldi de geçti çoktan 😀 artık odama geçeceğim ama korkuyorum açıkçası hem ben oradayken onun daha güvende olduğunu bildiğimden hem de uyanıp beni istediğinde mekik dokumaktan falan… önerileriniz varsa almak istiyorum nasıl bir yol izlemeliyim acaba?