Herkese merhabalar, daha önce de meme reddi ile ilgili yazmıştım buraya. Bebeğim 4 aylık olmak üzere 2 aydır meme reddi ile uğraşıyorum. Sebebini anlamak için çok uğraştım doktor doktor gezdim, emzirme danışmanı çağırdım ama hiçbiri net bir şey diyemedi. Ben reflüden kaynaklı olduğunu düşünüyorum bir süredir, önceki ay aşırı kustu bebeğim her emzirme sonrası kusuyordu ama birkaç haftadır kusmalarımız çok çok azaldı ama midesinin ağzına geldiğini hissediyorum hareketlerinden ve boğazından çıkan seslerden bu nedenle emmeyi bıraktığını düşünüyorum. Bebeğim üç dört dakika emip ağlayarak kendini geriye atıyor bazen de emzirme pozisyonuna alır almaz ağlamaya başlıyor:( uyuklatıp uykuluyken emziriyorum bu şekilde idare ediyorum haliyle çok yorucu oluyor tükendiğimi hissediyorum artık. Reflüden kaynaklı meme reddi yaşayıp bunu atlatan bebeği güzelce emen var mı? Bunu duymaya çok ihtiyacım var çünkü çok yoruldum düzeleceğine dair umudum da azaldı. İnek sütü alerjisi ve laktoz intoleransı da var bebeğimde bu arada. Alerjiden kaynaklı meme reddi olur mu bilmiyorum yaşayan var mı? Bebeğim artık iştahla, keyifle emsin istiyorum çok üzülüyorum bu duruma tecrübesi olanlar paylaşırsa çok sevinirim