Bebeğim 8 ay 11 günlük doğduğundan beridir mızmız huysuz bir bebek uykuyu sevmeyen bir bebekti ama 7.ayda desteksiz uyutmaya başladım yaklaşık 15 gündür uyutuyordum da ama cuma gününden beridir gün içerisinde sürekli mızmız ve ağlıyor gece hiç uyumuyor dün 3 te artık bayıldı uyumadı ama geri 7 de kalktı. Şimdide saatlerdir ağlıyor uyumuyor hiç dişi çıkmadı fotoğrafını attım ama diş değil dediler bu atak nezaman biter tahammülsüzlüğümün sebebi doğdundan beridir hep ağlayan bir bebek olması bittim tükendim. Canından can gitmişcesine ağlıyoe susmuyor 😭😭😭