arkadaşlar oğlum 2 yaşına gircek son zamanlarda iyice emziğe düştü sadece uyurken emerdi şimdi hep istiyo bende bıraktırmak istiyorum bugün ona artık emzik yok dedim bayağı bi bocaladı ama çok uykusu vardı uyudu bu süreçten sonra ne yapmalıyım ? 1 aaat oyaladım uyusun diye